Barcelona Photobloggers

Una de les  millors maneres d’aprendre a escriure és llegint molt i  una de les millor maneres de fer fotografies és veient fotografies.

Per sort internet ens ofereix una munió de recursos que ens permeten veure els treballs que fan altres fotògrafs professionals o no, informar-nos de les novetats sobre cursos o exposicions i està en xarxa amb d’altres persones interessades amb el món de la imatge.

Tot això i molt més és el que ens permet el projecte Barcelona Photobloggers. Aquesta iniciativa sorgeix d’un grup de persones que no tenen cap mena d’ànim de lucre i està vinculada a la xarxa de ciutats coneguda amb el nom de photobloggers.org, creada per Brandon Stone i inclou a ciutats com New York o Londres.

La intenció d’aquesta proposta es posar en xarxa els photoblogs de la ciutat de Barcelona i també donar a conèixer als aficionats les novetats relacionades amb el món de la fotografia que es produeixen a la ciutat comtal. Així doncs, encara que no siguis un photoblogger, et pot interessar.

Per formar part d’aquesta xarxa has de residir a la ciutat de Barcelona o voltants i tenir un photobloc que tingui més d’un mes d’antiguitat. Però encara que no en formis part pots accedir a la tira de fotografies que es va actulitzant a mida que els membres van publicant als seus photoblocs i als seu foro de debat. Així que s’obren moltes possibilitats d’aprendre i conèixer fotògrafs que t’interessin!!!

Si vols més informació clica el següent enllaç:

http://barcelonaphotobloggers.org/

 

~ per electrotipia a gener 7, 2011.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

 
A %d bloguers els agrada això: